Díky jedné PPC kampaní dvojnásobné zvýšení prodejů

Konverze
+84%
Obrat Google Ads
+174
Obrat e-shop
+52%

Mimijo

Mimijo

  • E-shop s prodejem dětských produktů silikonových kousátek a kojících korálu.
  • Mise: Naší misí je usnadnit život mamince a pomoct miminku. Zároveň ale také chceme vnést estetiku do takových věcí všedních dní, jako je kousátko nebo dudlík. Věci pro miminka přece nemusí být jen funkční, ale mohou být i krásné, vkusné a designově originální.
  • Vznik v roce 2016.
  • Nyní přes 23 000+ spokojených maminek a miminek.
  • Prodej na 8+ světových trzích.
Mimijo

Cíle a přání

Klient přišel s problémem, že mu klesl prodej a neví co má dělat nebo jak to vyřešit. Reklamní kampaně, které dříve fungovaly, nyní přestaly fungovat.

Prvním krokem byl udělán audit reklamních kampani a bylo mi hned jasno jaké kampaně se budou vytvářet.

Především po pohledu do historie bylo okamžitě jasné, že vyhledávací kampaně nepřipadají v úvahu. Hodně kliknutí ale žádný prodej, to není moje volba. Produktová kampaň byla vytvořena na základě automatické strategie a nebyla nijak optimalizována takže nefungovala.

Okamžitě jsem si uvědomil, že musím vytvořit produktovou Max Performance kampaň, klient by na ni stejně musel přejít. Nejdříve jsem ji spustil jako testovací pro všechny produkty s textem, který byl jednodušší a nebyl kategorizovaný. Po 14 dnech testu jsem rozdělil kampaň do skupin podle kategorií produktů, ke každé skupině jsem přidal text na míru, který dobře popisoval samotný produkt, a znovu spustil.

Dosažený výsledek po 14 dnech:

Nárůst konverzí po spuštění kampani o 85%, nárůst obratu o 174% a co není zvláštní, všechny ostatní prodejní kanály vzrostly o 50% v konverzích a 52% v obratu.

ZÁKAZNICKÉ RECENZE

Jdeme do toho?
Zarezervujte si nezÁvaznou
konzultaci

Odpovím vám na veškeré dotazy a připravíme spolu analýzu vašeho podnikání. Během této analýzy vytvořím plán, jak dosáhnout měsíčních prodejů ve vašem eshopu v hodnotě 1-3-5 milionů Kč.