Case study - zvýšení prodejů o 2x díky jedné kampani E-shop mimijo.cz optimalizace - Google Ads Před: Po: Výdaje na reklamu za měsíc – 2652 KčPočet prodejů za měsíc – 21,6 Prům. objednávka – 434 KčROAS (návratnost z reklamy) – 3,5 Výdaje na reklamu za měsíc – 8501 KčPočet prodejů za měsíc – 40 Prům. objednávka – 644 KčROAS (návratnost z reklamy) – 3 Co bylo provedeno: Pozastavena kampaň ve vyhledávaní, protože prokliků bylo hodně ale nevedly k prodeji.Pozastavena produktová kampaň, která byla vytvořena na automatickou strategii a nešla optimalizovat.Vytvořila se produktová kampaň Max. Performance s rozdělením na kategorie a prodejními texty. Příklad vyhledávací a produktové kampaně Rozhraní Google Ads Pro klienta bylo provedeno: — Stabilní přísun konverzi (objednávek) z Google Ads— Správné nastavení analytiky — Optimalizace výdajů Čas realizace: 2-3 dny Co na práci říká sám klient? Chcete zdvojnásobit příjmy ze svého podnikání? Stačí kliknout: