Klient přišel s problémem, že mu klesl prodej a neví co má dělat nebo jak to vyřešit. Reklamní kampaně, které dříve fungovaly, nyní přestaly fungovat.
Především po pohledu do historie bylo okamžitě jasné, že vyhledávací kampaně nepřipadají v úvahu. Hodně kliknutí ale žádný prodej, to není moje volba. Produktová kampaň byla vytvořena na základě automatické strategie a nebyla nijak optimalizována takže nefungovala.
Okamžitě jsem si uvědomil, že musím vytvořit produktovou Max Performance kampaň, klient by na ni stejně musel přejít. Nejdříve jsem ji spustil jako testovací pro všechny produkty s textem, který byl jednodušší a nebyl kategorizovaný. Po 14 dnech testu jsem rozdělil kampaň do skupin podle kategorií produktů, ke každé skupině jsem přidal text na míru, který dobře popisoval samotný produkt, a znovu spustil.
Nárůst konverzí po spuštění kampani o 85%, nárůst obratu o 174% a co není zvláštní, všechny ostatní prodejní kanály vzrostly o 50% v konverzích a 52% v obratu.
Odpovím vám na veškeré dotazy a připravíme spolu analýzu vašeho podnikání. Během této analýzy vytvořím plán, jak dosáhnout měsíčních prodejů ve vašem eshopu v hodnotě 1-3-5 milionů Kč.